[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

a b g.gumicsizma at gmail.com
2008. Okt. 17., P, 08:16:29 BST

Jó akkor már ketten vagyunk. :-)

Mindenesetre, akkor eddig megvolt az eszme futtatás, fel kéne venni a
kapcsolatot a sráccal, és kideríteni hogy mégis ő hogy gondolja ezt. Csak
ezt nem szeretném senki háta mögött csinálni, szóval akkor most szóltam hogy
írok neki egy levelet a gamzo48 at yahoo.com címre. (bár szerintem is csak egy
ingyen rendszertelepítést akar) duncanx alias Vavrek József te is ott leszel
a címlsitában, mivel te is hajlandó lennél kimenni/jönni. Oszkár te is!
Esetleg még másvalakit betegyek?!

bye
kanyi