[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

Palocz Istvan istvan at palocz.hu
2008. Okt. 17., P, 06:12:41 BST

László Torma írta:
> Sziasztok,
>
> időről-időre érdekes leveleket kapok az Ubuntuval kapcsolatban. A
> legszokatlanabbak pedig - valamilyen érthetetlen okból - jellemzően az
> egyébként sajtókapcsolatokra fenntartott press kukac ubuntu pont hu
> címre szoktak jönni. Mivel ez a levél az "Ubuntusoknak" van címezve,
> ezért szerintem ez most nem kifejezetten nekem szól, úgyhogy úgy
> gondoltam, megosztom a közösséggel. Szerintetek erre most mit lehet
> reagálni? Esetleg van valakinek kedve a budai villanegyed határánál
> (fogaskerekű végállomásánál) Ubuntut telepíteni?

Szerintem félreértitek ezt az egész levelet.

Az emberünk semmit nem tud. Miért nem lehet neki leírni, hogy hol lehet
beszerezni CD-t (akár magyar viszonylatban is) és azt, hogy milyen
levelezési listára iratkozzon fel? Miért nem lehet neki leírni, hogy
ezeket a kéréseket az ubuntu.hu fórumán tegye fel?

Azt végképp nem értem, hogy miért ne mehetne ki valaki hozzá akár
pénzért oktatni.

Az meg, hogy bepróbálkozik hát istenem. Hetente legalább egy hasonló
levelet kapok a Drupallal kapcsolatban. Én a drupal.hu fórumára szoktam
irányítani ezeket az embereket. Aki esetleg számomra nem megfelelő
hangnemet ütött meg azt egyszerűen kitörlöm és kész.

Régen én is hasonlóan reagáltam volna, de ma már igyekszem figyelembe
venni, hogy amit írok azt a drupal.hu közösség tagjaként teszem. Ezért
százszor meggondolom, hogy mit írok egy nyilvános, archívummal
rendelkező levelezési listára valakiről. (Ha rákerestek találhattok
tőlem olyan leveleket amiket ma már nem írnék le. Szóval ha valaki azt
mondaná a fenti soraimra, hogy bort iszok és vizet prédikálok hát igaza
lenne. Régen vizet prédikáltam ma már a bort hirdetem. ;))

pp
(aki tanár és abból él, hogy ilyen tudatlan (nem hülye) emberekhez megy
tanítani, ha jól megfizetik.)