[ubuntu-hu] Vállal valaki háznál Ubuntu telepítést?

fmihailov fmihailov at lajt.hu
2008. Okt. 16., Cs, 12:13:08 BST

Sziasztok!
Valóban elég furcsa a kérés. Főleg annak tekintetében, hogy a neten szinte minden megtalálható. Az is hogy hogyan lehet egy CD-t kiírni.A legtöbb író program tartalmaz varázslót is, ami aztán megkönnyíti a dolgokat. Az ubuntu telepítés meg nagyjából hét kattintás, meg a szükséges dolgok beírása. De pont nektek magyarázom... :-)
Mihailov Ferenc (ragazzo)