[ubuntu-hu] Benne leszel a tévében?

Adam gusztee at gmail.com
2008. Okt. 14., K, 15:00:15 BST

nem kene 1 percig sem probalgatni ha mukodik. amugy a totem (a
medialejatszo a menuben) is siman hozza. hely vagy cim megyitasa es
odabeilleszted ezt a cimet, aztan ok es mar repul is.

On Tue, 2008-10-14 at 15:52 +0200, After Modern wrote:
> tényleg nem tudtam. :-)
> rádiót hallgattam már neten, de tvzni csak tvn keresztül és fotellel
> magam körül próbáltam még...
> mellesleg nem sikerült vlc-vel megnyitni, bár az is igaz, hogy kemény
> 15 másodpercen kereszül próbálkoztam vele...
>
> aftermodern

> http://aftermodern.dyndns.org
> +36-20-324-11-14 (RM)
> skype: kuslits.bela
> ICQ: 429464022
Név: nem elérhető
TĂ­pus: application/pgp-signature
MĂ©ret: 189 bytes
Leírás: This is a digitally signed message part