[ubuntu-hu] Benne leszel a tévében?

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Okt. 13., H, 18:05:04 BST

Szilveszter Farkas írta:
> Sziasztok!
>
> A LinuxPortál című tévéműsor készítői kértek meg rá, hogy
> továbbítsam kérésüket a listára.
>
> ---
> Valakinek lenne kedve (1 fő) november folyamán eljönni a
> LinuxPortál tévéműsorba, és bemutatni az addigra már feltehetően
> megjelent Ubuntu 8.10-et? 10-15 perces blokkra gondoltunk, amiben
> bemutatjátok (akár szóban, akár demóval megtámogatva)
> újdonságokat.
>
> A LinuxPortál minden szerdán 21.15-től látható a Fix.tv-n. Az
> adás élő, helyszíne Budapest, Nádor utca.
> [...]
Hali!

Szerintem a Népszerűsítési Csoport Vezetőjének kéne mennije...  ;)
Neked toros. De ha gondoljátok jelöljetek ki mást. Én is szívesen
mennék, de nem akarok ott mindenfélét össze makogni, mert kamera előtt
lámpalázas vagyok. De a sajtótájékoztatóban még mindig szívesen segítek...

Rábai Viktor  (current88)