[ubuntu-hu] A moderáció szigora

Adam gusztee at gmail.com
2008. Okt. 11., Szo, 09:06:33 BST

Ebben az ezetben ez a problema fel sem merult. viszont egy ujabb kde vs
gnome topic igen.
Eddig is ezen elvek menten moderaltunk es mukodott szerintem a forum
rendben van, senki nem is panaszkodik, hogy tomegesen olnenk le a
topicokat. A korabbi gondok is javareszt megszuntek, ahogy a havi
megbeszelesen is kiderult az sem lehet eszre venni hogy egyaltalan
letezunk, akkor miert emiatt a topic miatt megy a buli?

A moderalo nem mondja el a velemenyet?