[ubuntu-hu] A moderáció szigora

After Modern aftermodern at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 23:28:12 BST

> Ez szep, azonban nem szeretnelek erre emlekeztetni majd, mikor megoldast
> keresel valamilyen problemadra es 10 topic lesz mindenbol temaban. ha
> valakit erdekel a kde vs gnome akkor eloszor keressen es fog ra talalni
> mar letezo 5 topicot, ne nyisson ujat.
> amikor el kezdtuk a moderaciot pont ezek az alapelvek voltak amiket
> meghataroztunk, es pont ez volt azon problemak egyike ami miatt szoba
> kerult a moderalas.

jó, nem vitatkozom veled, nem vagyok ugyanis eléggé képben hozzá. Nem
olvasom a fórumot igazából, mert nekem már régóta nem volt problémám,
és ha mégis, azt megoldottam a google segítségével. Ezeket alapelvnek
szántam, de 10 azonos topik valóban nem a legjobb. Összességében aki
keres az úgyis talál választ, aki meg nem keres az ezután is hülye
lesz.
Én talán még mindig benn hagynám őket, amit te szeretnél azt inkább
egy wikiben lehet jól megvalósítani. A fórum szerintem a legtöbb
embernél egy irc beszélgetéshez van a legközelebb, eszükbe se jut hogy
lehet másként megközelíteni.
Mondhatod hogy ez élősködés, és igazad van, de talán érdemesebb egy
picit user-friendlybbnek lenni... ha mégse, hát azt is megértem.

aftermodern

http://aftermodern.dyndns.org
+36-20-324-11-14 (RM)
skype: kuslits.bela