[ubuntu-hu] A moderáció szigora

László Torma tormail at gmail.com
2008. Okt. 10., P, 19:57:18 BST

Sziasztok!

Az utóbbi időben egy-két topik áldozatul esett moderátorok szigorának,
aminek a megítélése a közösség berkein belül sem teljesen egységes.
Konkrétan az alábbiak:
http://ubuntu.hu/forum/kozosseg/gnom-vs-kde
http://ubuntu.hu/forum/alkalmazasok/mirc-linuxra
http://ubuntu.hu/forum/egyeb-temak/nincsen-hang-youtubon

Ezeket visszahoztam, mert igazából számomra is kérdéses, hogy törölni
kell-e ezeket. Az tény, hogy valamilyen okból mindegyik kérdéses: a
"gnom vs. kde" (jaj!) eredetileg a közösségi témáknál volt, ahol
abszolút offtopic (ezt most átdobtam az Asztali felhasználás
témakörbe), a mirc linuxra téma esetében szerzői jogilag lehet
aggályos a témafelvetés (bár csak eléggé érintőlegesen), míg a
"Nincsen hang youtubon" (juj!) esetében egy n+1-szer kitárgyalt téma
került megint elő. Szóval ezek azok a klasszikus határesetek, amiket
most így péntek este, jéghideg yoghurtitalt kortyolgatva nem
moderálnék - de lehet, hogy hétfő reggel a munkahelyen már nem lennék
ennyire megengedő. :)

Nektek mi a véleményetek ezekkel kapcsolatban? Vegyék elő a
moderátorok a szigorúbb énjüket, és máglyára az ilyen topikokkal -
vagy elférnek ezek az oldalon, igazából senkit se bántanak, és
egyszerűen csusszanjunk át ezek felett?

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag