[ubuntu-hu] marketing ötlet

László Torma tormail at gmail.com
2008. Okt. 7., K, 14:34:07 BST

Sziasztok!

Bennem felmerült egy pár kérdés ezzel kapcsolatban:
Forgalmaz egyáltalán a Dell Magyarországon Ubuntus gépeket?
Léteznek olyan cégek, amelyek hajlandóak lennének az Ubuntu
népszerûsítésére ekkora összegeket fordítani?
Lenne olyan ember, aki ennek a szervezését felvállalná?
Van realitása annak, hogy az Ubuntu konferenciánál sokkal több
szervezéssel és problémával járó sorozatot (díszlet, eszközök,
hangosítás, komoly projektor, demógépek szállítása, szerelése,
felügyelete, elbontása, helyszínekkel egyeztetés, hostessek,
szóróanyagok, stb.) meg tudjunk csinálni?
Milyen költségvetése lenne az egésznek, milyen partnereket kellene
bevonni, ki vállalná a felelõséget, és milyen eszközeink vannak már
meg ehhez?

Üdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag