[ubuntu-hu] Szabad Szoftver Este október 14-én

After Modern aftermodern at gmail.com
2008. Okt. 1., Sze, 09:44:12 BST

> így legalább egy előadóra mindenképpen szükségünk lenne még. Ha
> valakinek van ötlete, vagy szívesen tartana valamiről 20 perces
> előadást, ne tartsa magában...

Engem érdekelne egy olyan webes előadás ami Debrecenben is lesz.

Illetve a HUP-on volt most hogy RMS szerint a Cloud Computing egy
hülyeség, de mondjuk a Google szerint meg nem.
Ez egy elég érdekes kérdés szerintem, nem feltétlenül az hogy lesz
vagy nem (úgyis meglátjuk, másrészt használja aki akarja) hanem az
ezzel kapcsolatos biztonsági kérdések, a hozzá-nem-értők tömegeinek
bevonása milyen gondokkal járna, mi kell egy ilyen kialakításához, ha
pl nem bízom a Google-docs-ban, de szeretnék csinálni egy ilyet. Jól
jönne céges informtaikai rendszerekben gondolom, pl kórházi
környezetben láttam ilyesmit Ausztriában.
Bár már tavaly volt egy biztonság előadás, szerintem a google mostani
ügyködései (Chrome eula stb stb lsd indexen) fényében az ilyesmik még
érdekesebbek.
kicsit kuszán fogalmaztam, de szerintem értitek :-)

aftermodern

http://aftermodern.dyndns.org
+36-20-324-11-14 (RM)
skype: kuslits.bela