[ubuntu-hu] Ubuntu az Open Source Farmon

KamiHír kamihir at freemail.hu
2008. Nov. 20., Cs, 19:47:59 GMT

Sziasztok!

Ma volt volt az esemény előtti utolsó előadó nap. Kiderült, hogy ki fog
előadni? Beszéltem Kürti Lacival és azt mondta, hogy mind a Novell, mind
a Microsoft marketingesekkel készül a megmérettetésre. Hogy lehetne a
legjobban csinálni? Van már valami kialakult tematika, hogy mi miről
adjunk elő?

KAMI