[ubuntu-hu] winrol-ubuntura

After Modern aftermodern at gmail.com
2008. Nov. 19., Sze, 12:27:59 GMT

> Ugyan ez csak 256MB RAM, (IBM T23 noti)
> "és teljesen jól ment", használtam sokat. Persze pár dolgot
> kikapcsoltam, és a Gnome-ot egy idő után lecseréltem valamire.

pár dolgot kikapcsoltam = debian szerintem, legalábbis ebben az esetben
én egy 550-es p3-n használtam 7.10-et és nagyon lassú volt, ehhez
képest az etch még gnome-al is szépen ment, bár az se száguldozott.
xfce vagy valami még lazább kéne, de xp után nem fogják ezek mellett
azt érezni hogy valami hypermodern os van alattuk.
én is azt javaslom hogy előbb firefox thunderbird ooo stb váltás
legyen, és csak aztán os. szeretjük a linuxot, de azért itt se mennek
hibátlanul a dolgok...

aftermodern

http://aftermodern.dyndns.org
+36-20-324-11-14 (RM)