[ubuntu-hu] Rémisztő az Ubuntu.hu

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Nov. 14., P, 10:45:45 GMT

> Szerintem ez rossz ötlet. Bejelentkezéshez / regisztrációhoz kötni az
> információ hozzáférhetőségét? Én sikítva szoktam menekülni az ilyen
> helyekről. El kell rakni valahova, de nem kell elrejteni.

Szerintem kissebb félreértésben vagy. De lehet hogy csak én fogalmaztam
rosszul. A cél nem az hogy regisztrációhoz kössük, hanem, hogy első
ízben ne az jelenjen meg, hogy nekem nem megy a vid.kari c. fórum, és
társai. Ezeket, egy fórum, megy egy blog fül alá kell tenni, és nem
elrejteni. Az olyan oldalakról, meg én is szoktam menekülni, ahol el van
zárva az infó. Persze, ha é bejelentkezek, akkor lássam a mostani
felületet, mert ez egyenlőre én jól használhatónak ítélem. De ez a
felület ami most van kezdőoldalnak, azonosításhoz kéne hogy legyen
kötve. Ha nem regisztrált, akkor a doksik közé irányítani, persze úgy
hogy be tudjon jelentkezni, azonnal, mert ha más gépéről akarna írni,
akkor be kell jelentkezni. Tehát a bejelentkező rész is elől hagynám, de
a doksival nyitnék. Én. De itt úgy is van aki ért hozzá.

Rábai Viktor (current88)