[ubuntu-hu] Rémisztő az Ubuntu.hu

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Nov. 14., P, 07:49:20 GMT

Nyitrai István írta:

> Szerintem ez rossz ötlet. Bejelentkezéshez / regisztrációhoz kötni az
> információ hozzáférhetőségét? Én sikítva szoktam menekülni az ilyen
> helyekről. El kell rakni valahova, de nem kell elrejteni.

Ez félreértés, elvileg az volt a terv (amikor utoljára láttam) hogy a
regisztrálatlan felhasználó ne lássa elsőre a közösségi részt, hanem az
informatív általános szöveget. A bejelentkezett juzer meg
megjegyeztetheti, hogy melyikre kíváncsi alapból - vagy valami ilyesmi.

De hogy "csak az lássa" az kizárt dolog, ilyen nem lesz.

üdv
kg