[ubuntu-hu] xubuntu.hu (FIDRICH Robert)

mergenc mergenc at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 19:01:19 GMT

Sziasztok,

Szilveszter épp' megelőzött, gyakorlatilag ugyanezt akartam írni.
(Akkor most minek még ezt? Hogy tudja mindenki, hogy +1.) ;)

Amúgy akkor most nem az van, hogy a LoCo (egy része, ami szerintem (!) kb
elég is)
szerint legyen előbb egy fórum, aztán kiderül, van-e igény többre?
Merthogy Hanzo aztán a fórumtól függetlenül nyugodtan nekiállhat,
sőt, pont a fórumból lehet a legkönnyedebben ötleteket szerezni,
hogy melyek is azok a témák, amik a legjobban foglalkoztatják a
xubuntusokat.

További szép estét:
mergenc