[ubuntu-hu]  xubuntu.hu (FIDRICH Robert)

Boda Gergő lil_gery at lajt.hu
2008. Nov. 10., H, 18:18:22 GMT

"En jobban orulnek annak, ha vegre az uj ubuntu.hu elkeszulne...
Nem vagyok benne biztos, hogy a keves energiankat egy ujabb honlap
legyartasara kellene szetforgacsolnunk..."

"Egy apró megjegyzés. Azért mert kifejtjük a véleményünket, és az nem
egyezik meg 100%-ban az ötletgazdáéval, még nem kellene rögtön "földbe
döngölést" és hasonlókat vízionálni. Erről szó sem volt, csupán azt
ellenezték sokan, hogy egy teljesen külön oldal készüljön el, egy
teljesen más(nak hitt) közösségnek, amely valójában a jelenlegi
szerves részét képezi, ezért nem kellene kiszakítani belőle. Azzal is
szerintem minden olyan ember egyetért, aki hangoztatta a véleményét,
hogy hasznos lenne Xubunturól cikkeket és híreket olvasni, de ehhez
valóban nem kell egy teljesen külön Drupal, vagy akármilyen telepítés.
Bőven elég, ha az ember beírja a xubuntu.hu-t a böngészőjébe, akkor
kapásból rátaláljon ezekre a tartalmakra (mint ahogy pl. a
www.debian.hu a HUP Debian kategóriájú cikkeit tartalmazza, de a HUP-
ba integrálva). Ha pedig külön fórumra lenne szükség, az is megoldható
az ubuntu.hu-n belül."

Sajnos szerintem igen is erről van szó, Földbe döngölésről. Elhangzott egy
javaslat és egyből dobjátok. Miért? Nekem ne gyertek azzal, hogy az Ubuntu,
Kubuntu, Xubuntu, Edubuntu és a többi ugyanaz, és mi a francnak még  egy oldal
nekik. Hiába mindnek a motorja az Ubi, ha mindannyian mások is. A Google-ba
meg írd be Kubuntu aztán keress benne valami emészthető írást. Engem nem az
Érdekel, hogy Kiss János Bugyii lakosnak hány órájába tellet telepíteni, majd
kinfigolni a Kubi-t, hanem az hogy ha megakadok legyen segítség.  És ezen
oldalak kevesen vannak. Ezért lenne szükség egy az "ubuntu.hu"-ra hasonlító
"xubuntu.hu és kubuntu.hu"-ra. Mert sok apró modósítás és már nem úgy működik
az egész ahogy a többi. Más a Gnome, a KDE, a KDE4, az Fluxbox, hisz nézd csak
a frissítést végző programokat. Egy Gnome-ról KDE-re váltó kezdő felhasználó
pédául elbizonytalanodhat a KDE-t látva. Igen is szükséges egy fórum
disztrónként. Ez a kérdés ugyanolyan, mint az ubuntu planetos, jelentkezz,
osszd meg blogodat, de ugyis mi döntünk hogy melyik szól az ubunturól. Akkor
minek ez az egész közösségesdi, hogy ugyis 3-4 ember dönt mindenről, akkor hol
itt a KÖZÖSSÉG? DÖNTSÖN A KÖZÖSSÉG, TESSÉK SZAVAZÁST KIÍRNI AZ UBUNTU.HU-RA
HOGY LEGYEN-E XUBUNTU.HU. ÍGÉREM? MEGLEPŐ LESZ AZ EREDMÉNY.

TISZTELETTEL: Gergő