[ubuntu-hu] ubuntu-hu digest, 28 kötet, 14 szám

László Torma tormail at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 10:19:47 GMT

2008/11/10 Szilveszter Farkas <szilveszter.farkas at gmail.com>:
> Bőven elég, ha az ember beírja a xubuntu.hu-t a böngészőjébe, akkor
> kapásból rátaláljon ezekre a tartalmakra (mint ahogy pl. a
> www.debian.hu a HUP Debian kategóriájú cikkeit tartalmazza, de a HUP-
> ba integrálva). Ha pedig külön fórumra lenne szükség, az is megoldható
> az ubuntu.hu-n belül.

Egyetértek. A gyakorlatban én ezt leginkább úgy tudnám elképzelni,
hogy ha valaki beüti a böngészőjébe, hogy Xubuntu.hu, akkor egy
viszonylag statikus tartalmat kap, ahol megtalálja, hogy mégis mi ez a
Xubuntu, és egy linket a letöltéshez. A dinamikusan változó
tartalmakhoz (hírek, dokumentáció), valamint az interaktív részekhez
(pl. fórum) pedig már az Ubuntu.hu oldalra irányítja. Így mindkét cél
megvalósul, hiszen a hibaüzenet helyett valóban hasznos tartalom
jelenik meg, ha a xubuntu.hu címet beüti valaki a böngészőjébe,
ugyanakkor sem a hírekkel/dokumentációval nem kell duplán dolgozzunk,
sem a közösség nem oszlik többfelé. Hogy fizikailag ez a xubuntu.hu
egy külön szerveren futó oldal, külön virtuális gép a Barackon, vagy
csak az ubuntu.hu egyik aloldala (pl. ubuntu.hu/xubuntu), az már
technikai kérdés.

Torma László (toros)