[ubuntu-hu] ubuntu-hu digest, 28 kötet, 14 szám

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 09:55:28 GMT

> Részemről nem az a kérdés, hogy együttműködjünk-e, hanem az, hogy
> hogyan lehetne ebből a legjobb végeredményt kihozni. :)

Ezzel maximálisan egyetértek.

Egy apró megjegyzés. Azért mert kifejtjük a véleményünket, és az nem
egyezik meg 100%-ban az ötletgazdáéval, még nem kellene rögtön "földbe
döngölést" és hasonlókat vízionálni. Erről szó sem volt, csupán azt
ellenezték sokan, hogy egy teljesen külön oldal készüljön el, egy
teljesen más(nak hitt) közösségnek, amely valójában a jelenlegi
szerves részét képezi, ezért nem kellene kiszakítani belőle. Azzal is
szerintem minden olyan ember egyetért, aki hangoztatta a véleményét,
hogy hasznos lenne Xubunturól cikkeket és híreket olvasni, de ehhez
valóban nem kell egy teljesen külön Drupal, vagy akármilyen telepítés.
Bőven elég, ha az ember beírja a xubuntu.hu-t a böngészőjébe, akkor
kapásból rátaláljon ezekre a tartalmakra (mint ahogy pl. a
www.debian.hu a HUP Debian kategóriájú cikkeit tartalmazza, de a HUP-
ba integrálva). Ha pedig külön fórumra lenne szükség, az is megoldható
az ubuntu.hu-n belül.

Szilveszter