[ubuntu-hu] ubuntu-hu digest, 28 kötet, 14 szám

szota szota29 at gmail.com
2008. Nov. 10., H, 08:27:42 GMT

Mi magyarok hajlamosak vagyunk arra, hogy egy ötletet a földbe
döngöljünk, mielött még abból valami megvalósul.
Ha valaki ezzel szembe megy, akkor azt őrültnek vagy trollnak..stb.
mondjuk.
Ha viszont mindennek ellenére bejön a dolog, akkor persze hirtelen
mindenki a dolog mellett áll.

lásd pl. Veréb is madár című film, de ilyen pl Semmelweis Ignác esete a
kézmosással:
Ugye ma már teljesen evidens, hogy az orvos mosson kezet, de
Semmelweis-t ezért a felfedezéséért és mert következetesen kiállt
mellette
az őrültek házába zárták ahol meghalt.

Hanzó: csináld meg és ne érdekeljen senki és semmi!