[ubuntu-hu] A hét alkalmazása - hibavadászat

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Nov. 9., V, 13:22:42 GMT

> Azert mondtam, hogy tul bonyolitod, mert jelenleg senki nem tudja
> mekkora az erdeklodes ra, mennyi hiba kerul igy jelentesre, ha havi 2-3
> akkor annak felesleges hibakoveto rendszert csinalni, ha napi szintent
> tobb hiba kerul lejelentesre akkor mar van erteleme.

Igaz.
Akkor el kéne indulni úgy, hogy a fórumban létrehozunk egy témát az
Asztali felhasználás -> Egyéb témák alatt, és be kéne majd harangozni,
hogy ide várjuk a hibajelentéseket, ha az vélhetően nem csak egy
személynél jelentkezik, és az illető nem tudja bejelenteni a
launchpad-en. Ha a későbbiek folyamán meg záporoznak a bejelentések,
akkor meg gondolkodunk rajta, hogy hogyan tovább.

Így mindenkinek jó?

Üdv:
Andrejka Balázs