[ubuntu-hu] A hét alkalmazása - hibavadászat

PT york at freemail.hu
2008. Nov. 9., V, 11:52:22 GMT

Sziasztok

> Ha valaki úgy gondolja, hogy egyetért a kezdeményezéssel és szívesen
> segítene a megvalósításban, akkor én örömmel vállalnám ezt a
> feladatot. Vagy egy levelezőlistát vagy egy a launchpad-hez hasonló
> működésű magyar oldal képzeltem el, ami kizárólag a bugok
> riportolásában segítené az angolul nem beszélő ubuntusokat (a végén
> valaki riportolná a launcpad-re a hibát), illetve már itt kiszűrnénk
> azokat a hibákat, amik csak egy személynél jelentkeznek.
> Ha esetleg meg a közösség döntene úgy, hogy megvalósítja, akkor meg
> szívesen részt vennék a projektben.
Nem tudom miert akarjatok tulbonyolitani ezt a kerdes. Nekem sincs nagy
angol tudasom, es en is talaltam mar kernel bugot, szerencsere volt aki
segitett reportolni, ugye phanatic :).

Szerintem boven eleg lenne neki egy bugvadaszat cimu forum ag, ahova be
lehetni irni a hibakat, ha reportolasra kerult akkor meg egy link a
report helyere.

York.
---
E-mail: york at freemail.hu