[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Mátó Péter mato.peter at andrews.hu
2008. Nov. 9., V, 11:01:24 GMT

Andrejka Balázs írta:
> Meg lehet érte kövezni, de nekem ettől igencsak eltér a véleményem. Nem
> ismerem Hanzo-t, de ő most éppen azért tett (nyilván anyagilag is
> áldozott rá), hogy a közösségnek legyen egy Xubuntuval foglalkozó oldala
> is. Talán nem rögtön támadni kéne érte. Nem értem, hogy miért baj, ha az
> egyik tag tulajdonában van jogilag az oldal. Neki talán nem lehet meg a
> megfelelő infrastruktúrája az oldal üzemeltetéséhez? Nem bízunk meg
> egymásban annyira, hogy a közösség érdekeit szolgáljuk?

A külön oldal nem a közösség érdekeit szolgálja, hanem a Hanzo nadrágjának
dagadását. Remélem elég visszafogottan voltam karcos. Ha a közösség érdekeit
nézné, akkor írna cikkeket az ubuntu.hu-ra a Xubuntu-ról. Szerintem Torosnak
és Süveg Gábornak van igaza.

üdv

%%| http://fsf.hu |%%%%%%%%| FSF.hu Alapítvány - Mert a szabadság viccesebb. |%%

Név: signature.asc