[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Andrejka Balázs balazs.andrejka at gmail.com
2008. Nov. 8., Szo, 23:04:55 GMT

> Az oldalt _csak_ ugy tartom fairnek ha a domainrol lemond a tulaj a
> kozosseg javara. Nem fair, ha van a kozosseg, es valaki maganak
> regisztralja az oldalt, majd felajanlja a lehetoseget, hogy
> egyuttmukodhetunk vele (nem voltam a megbeszelesen, nem tudom mi zajlott
> le pontosan, nem ismerem a reszleteket).
>
> Nekunk megvan az infrastrukturank az oldal uzemeltesehez. Minden
> lehetoseg adott.
>
> Ismerve a kozosseget, minden segitsegre szuksegunk van, es nem kellene
> az eroket szetfogacsolni....

Sziasztok!

Meg lehet érte kövezni, de nekem ettől igencsak eltér a véleményem. Nem
ismerem Hanzo-t, de ő most éppen azért tett (nyilván anyagilag is
áldozott rá), hogy a közösségnek legyen egy Xubuntuval foglalkozó oldala
is. Talán nem rögtön támadni kéne érte. Nem értem, hogy miért baj, ha az
egyik tag tulajdonában van jogilag az oldal. Neki talán nem lehet meg a
megfelelő infrastruktúrája az oldal üzemeltetéséhez? Nem bízunk meg
egymásban annyira, hogy a közösség érdekeit szolgáljuk?

Amúgy nem azt ajánlotta fel, hogy mi működjön velünk együtt, hanem hogy
ő velünk, én legalábbis ezt olvastam ki Toros leveléből. Ez sem mindegy.

Lehet, hogy én látom rosszul a dolgokat, de hajlandó vagyok
megváltoztatni a véleményeket, ha valaki észérvekkel megindokolja, hogy
miért is ne lenne jó dolog ez a közösségnek.

Üdv:
Andrejka Balázs