[ubuntu-hu] xubuntu.hu

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2008. Nov. 8., Szo, 20:19:43 GMT

On Sat, 2008-11-08 at 19:40 +0100, László Torma wrote:
> Sziasztok!
Hello,
> Mint azt gondolom már többen láttátok, Hanzo elindította a Xubuntu.hu
> domain bejegyzését, azzal a nem titkolt céllal, hogy ott a
> disztribúcióval foglalkozó oldalt hozzon létre. Megkeresett engem is,
> hogy szeretne velünk együttműködni, és dolgozzunk rajta közösen.
> Egyelőre én is csak ennyit tudok erről, de érdekel a véleményetek,
> ötleteitek.
Az oldalt _csak_ ugy tartom fairnek ha a domainrol lemond a tulaj a
kozosseg javara. Nem fair, ha van a kozosseg, es valaki maganak
regisztralja az oldalt, majd felajanlja a lehetoseget, hogy
egyuttmukodhetunk vele (nem voltam a megbeszelesen, nem tudom mi zajlott
le pontosan, nem ismerem a reszleteket).

Nekunk megvan az infrastrukturank az oldal uzemeltesehez. Minden
lehetoseg adott.

Ismerve a kozosseget, minden segitsegre szuksegunk van, es nem kellene
az eroket szetfogacsolni....
--

best wishes

Gabor SUVEG