[ubuntu-hu] Veszprémi szabad szoftveres délután

Ra¡bai Viktor ubuntus88 at gmail.com
2008. Nov. 6., Cs, 14:09:03 GMT

Örömmel jelentem, hogy bár még erősen tervezés alatt áll a dolog, de
körvonalazódni látszanak az események, miszerint a veszprémi egyetem (A,
vagy B) épületében, vagy jövő héten vagy a rákövetkező héten,
megrendezésre kerül a fent említett esemény. Célja elsősorban, hogy az
emberekben eloszlassam azt a kételyt, miszerint a linux rossz, nehéz, és
különben is... Tévhiteket, félreértesüléseket akarok oldani vele.
Egyenlőre én vagyok a kivitelező, a szervező, és a mindenes is. A
bürokráciát letudtam, engedélyek megvannak (szóban előre, de tutira, az
írásos majd a hely és az idő megnevezésével lesz meg) 3-4 pc-t tud
biztosítani a tanszékem, meg projektort+vásznat is. Viszont az
előadáshoz kéne nekem 1-2-3 de legylább még 1 ember. Ha valaki esetleg
el tudna jönni, és kisegíteni avval hogy azt a cirka 4 órát amíg
terveztem az előadásokat segít nekem, akár előadást tart akár csak a
gépek egy részét felügyeli, azt megköszönném. Sajnos honorálni máshogy
nem tudom, mert csóró egyetemista vagyok.

A fórum vezetőit arra kérem, még ne tegyék ki, mert kérdéses hogy
tudom-e biztosítani a 2 főnyi létszámot, de mindenképp írok ha ki lehet
tenni hírbe.

Minden ötletet szívesen fogadok, elkél a segítség.

Egyébként nem csak ubuntu-s lesz a bemutató, hanem inkább linux, és
szabad szoftverek, főleg preferálom, itt az OOo-t, meg a firefox-ot
ezekről biztosan teszek említést, de persze a gépeken Ubuntu, és kubuntu
lenne. Ehhez kapcsolódik a másik kérés, hogy ha valaki tudna segíteni,
az lehetőleg olyan legyen aki ért a kubihoz is, mert én megrögzött
gnome-os vagyok, és legutóbb, még magyarrá sem tudtam tenni a kde4-et XD...

Szeretném kérdezni hogy mennyi cd-t kapott a közösség? nem lehet-e ott
osztogatnom, a komolyabb érdeklődőknek? illetve szterintetek gáz-e ha
ott helyben, vagy előre megírt cd-n osztanám az észt, és az ubuntu-t?

Kéne tervezni egy plakátot, lehetőleg olyat, amit olcsón lehet
sokszorosítani, mert ha jól gondolom, ez önköltséges dolog, ebben is
kéne némi gimp-es tapasztalat, mert nekem az sincs.

Kérek mindenkit, hogy terjessze a hírt, de ne úgy, hogy itt minddenféle
konzolos dolgok lesznek, mert ez inkább arról szól, hogy forog a kocka,
meg csillog-villog a linux.  Lesznek próba-telepítések, tehág odaengedem
az embereket, hogy csináljanak meg egy telepítést. Meg nézzék meg mi az
a live cd.

Na akkor még egyszer, örülnék minden ötletnek, és minden segítségnek.

Rábai Viktor (current88)