[ubuntu-hu] Cikk a Blikkben

fmihailov fmihailov at lajt.hu
2008. Nov. 1., Szo, 21:22:36 GMT

Ez is egy jó megoldás lenne.
Mihailov Ferenc (ragazzo)
2008. november 1. 13:40 napon "László Torma" <tormail at gmail.com> írta:
2008/11/1 Szilveszter Farkas <szilveszter.farkas at gmail.com>:
> Remélem érzed, hogy ennek így semmi értelme. Majd pont a Blikknek fog
> fizetni a Microsoft. Jó vicc volt, de azért lépjünk már tovább...
>
> Szilveszter
Egyetértek vele. Nem tudom, néztétek-e a rovat felett a képet: egy
kedvesen mosolygó, huszonéves, mobiltelefonboltos lány írja ezeket a
válaszokat. Ráadásul multimédia témakörben, valószínűleg az operációs
rendszerek nem éppen a szakterülete. Ha már tényleg annyira zavar
minket, hogy a Blikkben szakmai tévedés van, akkor nem helyreigazítást
kell követelni, és felháborodott leveleket írni, hanem inkább hívjuk
el a hölgyet a következő Ubuntus eseményre, és ott valami édes mellett
meséljünk neki a Linuxról. Úgyis kevés nő jár az ilyen eseményekre,
legalább rögtön javítjuk az arányt is. :)
Nem kell mindig harcolni...
Ăśdv,
Torma László (toros)
Ubuntu tag