[ubuntu-hu] T-mobilnet tényleg gáz?

Gabor Kelemen kelemeng at gnome.hu
2008. Nov. 1., Szo, 20:16:46 GMT

Első tesztváltozat módosítás után. A T-jelszó törölve, most már mennie
illene, illetve némi ékezet-csinosítás is történt, ezt láttam működni ;).
Használat:
gunzip serviceproviders.xml.gz && sudo cp serviceproviders.xml
/usr/share/mobile-broadband-provider-info/serviceproviders.xml

Valaki erősítse meg, illetve a maradékról is ha van vélemény megköszönném.

kg

Név: serviceproviders.xml.gz
Típus: application/x-gzip
Méret: 12364 bytes