[ubuntu-hu] Cikk a Blikkben

Sandor Matalin matalin at atw.hu
2008. Nov. 1., Szo, 16:52:06 GMT

Nem is olyan vicc, ha megnézi az ember, hogy hányan olvassák. A Blikkből
naponta 235,4 ezret adnak el, mig a "2.helyezett" Népszabadságból 131,7
ezret vásárolnak  átlagosan.  (Forrás:
http://www.sg.hu/cikkek/52175/csokkent_a_napilapok_peldanyszama )

Szerencsére akad olyan példa is a médiában, mely korrektül számol be az
új Ubuntu verzióról Csemege az új Ubuntu
<http://www.origo.hu/techbazis/szamitogep/20081031-ubuntu-linux-810-teszt-uj-funkciok-az-ingyenes-operacios-rendszerben.html>
)