[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

Gabor SUVEG gabor at suveg.hu
2008. Május. 21., Sze, 12:30:06 BST

2008/5/21 Palócz István <istvan at palocz.hu>:

> "
>
> A jelenlegi fórum "koncepció" hibája ott
> kezdődik, amit már sokan kritizáltak, hogy az első lehetőség az új téma
> indítása. Ezt inkább az utolsó oldalra kéne tenni. a másik a moderáció és
> akkor nem lesz majd "Együttműködés Windowszal" téma, mert ki írja be
> kereséskor azt, hogy "Windowszal"?
>
> "
>
> Én azt nem értem, hogy amit írsz az a fórumra magára lehet, hogy igaz,
> de a fórum motorra nem. A Drupal csak egy keret, alapból elég keveset
> tartalmaz, azonban könnyedén és gyorsan testre szabható kibővíthető.
> [...]

szerintem nem a motorral van gond, hanem pebkac-al allunk szemben :)

> Azért kérdezném, hogy mi az ami nincs? Ha elmondod és lehet (nagy
> valószínűséggel) akkor én spec szívesen elmondom hogyan lehet ezt a
> Drupal-lal megcsinálni (aztán megcsinálják vagy nem, az a közösség
> döntése lesz).

ami jott a forumban, hogy kell PM  (a nick mellett) es kell thread
ertesites. Amit gyorsan elvetettunk, mert total felesleges.

Az új témás részt nem is értem, kifejtenéd? Tudtommal van moderáció a

Most mar engem is naon erdekel.

--
SUVEG Gabor

Free Tibet now!