[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

After Modern aftermodern at gmail.com
2008. Május. 13., K, 08:17:44 BST

>  Amit viszont jó lenne megtenni (lehet nyitott kapukat döngetek) az a wiki
>  oldal.
Szerintem a fórum és a wiki két teljesen más dolog, más felhasználói
mentalitással működik. A fórum lényege hogy sokan olvassák és
kérdezhetsz. Sokszor elhangzik ugyan hogy RTFM, de azért többnyire
valaki válaszol.
Ha nem akarsz vagy nem tudsz egyedül választ találni akkor beírod egy fórumba.

A wiki egyel tapasztaltabbaknak van, mert egyrészt amit oda leírnak
nem biztos hogy pontosan a te problémádra ad választ, másrészt nem
lehet visszakérdezni ha valami gond van, harmadrészt az interaktivitás
hiánya és a komolyabb szakmai igény miatt nagyobb elszánás kell a
szerkesztésére.

Szerintem az ubuntu.hu legyen fórum, akinek wiki kell annak ott van a hupwiki.
Azért se indítanék még egy wikit, mert bár nagy a web, és van google,
de azért mégiscsak a nagy integrált oldalak az igazán hasznosak, és
nem a sok kicsi. (lsd wikipédia) Ráadásul az ubuntu.hu felhasználók
nagyrésze benyomásom szerint nem lát rá a témára eléggé egy szakmailag
komolyabb doksigyűjtemény készítéséhez.

aftermodern

http://aftermodern.dyndns.org
+36-20-324-11-14 (RM)