[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

garaboncia garaboncia at gmail.com
2008. Május. 12., H, 20:32:23 BST

2008. május 12. dátummal After Modern ezt írta:
> nekem az a benyomásom hogy a joomla nem biztonságos, (persze némi
> szakértelemmel valószínűleg ez áthidalható... ??) legalábbis gyakran
> hallok panaszokat hogy joomla-oldalakat törnek...
> szerintem maradjunk a drupalnál, az oldal alapvetően jó, csak pár
> változtatás szükséges. drupallal majdnem bármit meg lehet csinálni, és
> sokkal könnyebb a karbantartók dolga, ha nem kell az egészet új
> alapokra helyezni.
>
> aftermodern
>
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> http://aftermodern.dyndns.org
> +36-20-324-11-14 (RM)
> [...]

Szia!

Egy szóval nem mondtam, hogy váltani kell. Sőt, azt írtam az új alapokra
helyezésre, hogy kevés munkával... a drupal/joomla azért íródott mert a
legelterjedtebb portálmotorok. Persze van más is, de azok nem ennyire
ismertek. A biztonságról, meg nem írok semmit, mert nem értek hozzá és
vallási háborút sem akarok abból, ki mit tart biztonságos rendszernek. A
fórum motor is csak javaslat volt a phpBB2-vel voltak és vannak igen rossz
tapasztalatok, a 3-as "eddig még" nem hasalt nagyot. viszont én csak ezt
ismerem ezért említettem ezt. A jelenlegi fórum "koncepció" hibája ott
kezdődik, amit már sokan kritizáltak, hogy az első lehetőség az új téma
indítása. Ezt inkább az utolsó oldalra kéne tenni. a másik a moderáció és
akkor nem lesz majd "Együttműködés Windowszal" téma, mert ki írja be
kereséskor azt, hogy "Windowszal"?