[ubuntu-hu] Elmegyek blogok

László Torma tormail at gmail.com
2008. Május. 12., H, 14:01:36 BST

Eddig. Most ezek a blogok jók voltak arra, hogy mindenki kiengedje
magából a feszültséget, és felszínre kerüljenek azok a dolgok, amik
eddig eltűntek valamelyik téma n+1-edik hozzászólásának mélyén.
Mostantól kezdve viszont minden olyan blogbejegyzést törlünk, amiről
úgy érezzük, hogy csak tovább szítaná a feszültséget az oldalon. Ezt
most itt le kell zárni, a még meglévő topicokban mindenki elmondhatja
a véleményét, semmi szükség újabbakra.

Ha pedig megválasztjuk a moderátorokat, közösen leülünk és kitaláljuk,
hogyan előzzük meg az ilyen helyzetek kialakulását.

Üdv,
Torma László (toros)