[ubuntu-hu] telepítés forrásból

dormiki at pr.hu dormiki at pr.hu
2008. Mjus. 9., P, 10:36:53 BST

> A build-essential csomag teleptve van?

Most mr igen, ennyit javult a helyzet.

checking for X... configure: error: Can't find X includes. Please check
your installation and add the correct paths!

Na most mit teleptsek? Kerestem a csomagok kztt "X includes" ht....
van tallat bven. Legrosszabb esetben mindent fel kell tennem. Akkor
biztosan nem lehet hiny.

Bocs ha gyetlen vagyok, nekem eddig nem volt gondom a forrsbl
fordts...ment. Az ubuntu biztosan nem erre kszlt fl, de gondolom
ugyan gy megvannak a csomagok.

Ksznm a segtsget!