[ubuntu-hu] nem tudok feliratkozni az ubuntu-help-re

Viktor Nagy viktor.nagy at gmail.com
2008. Már. 28., P, 11:41:25 GMT

köszi, nekem is megvan

de logikusabb volt az ubuntu-help szövegre keresni, amit viszont a
gmail nem talál. Talán be lehetne állítani, hogy a confirm-on kívül a
tárgyban ez is szerepeljen. Nem tudom, hogy hozzáfértek-e az fsf ide
vonatkozó templatejéhez, de ez jó lenne. (Különösen, mert vicces egy
magyar levélnek angol tárgyat adni. :) )

üdv, V