[ubuntu-hu] NDAS meghajtó

Péter MÁTÓ mato.peter at andrews.hu
2008. Már. 27., Cs, 09:15:14 GMT

"Sz. Tamás" a következőket írta: (Thu, Mar 27, 2008 at 07:33:44AM +0100)
> Magam részéről nem kívánok a témához és a listához többet hozzászólni.
> Nektek pedig jó "közösségépítést" kívánok!

Pontosan az ilyen emberek, ilyen megnyilatkozásaira gondoltam, amikor ezt írtam:
http://ubuntu.hu/blog/szota/a-hardy-heron-az-milyen-micsoda-magyarul#comment-20376

Amikor egy-egy ilyen levelet, vagy hozzászólást olvasok a fórumon,
elgondolkodom, hogy érdemes-e a szsz ügyéért egy tűszálat is mozdítani. Nagyon
kíváncsi lennék, hogy mit szólna a kedves hozzászóló, ha nem lenne magyar nyelvű
Ubuntu, OpenOffice, Firefox... Persze nyilván nem gondolná, hogy ő is egy csepp
volt abban a bizonyos pohárban. Az a gond, hogy ez szélmalomharc a
meggondolatlanság ellen. Mindig lesz egy pár ember, aki hirtelen haragjában
olyat mond, ami másoknak fájdalmat, vagy legalábbis kellemetlen perceket okoz.
Én azt fogom csinálni, hogy ha az ilyen destruktív alakok folyamatosan leveleket
küldözgetnek erre a listára, akkor majd leiratkozom. Jobb, mintha hagynám az
egészet a fenébe. De mi lenne, ha nem írogatna senki ilyeneket? Akinek nem
tetszik, hogy ez mostantól nem Ubuntu segítő lista, az szó nélkül iratkozzon le,
Ă©s senkinek nem lesz gondja.

ĂĽdv
	Mátó Péter
%%| http://fsf.hu |%%%%%%%%| FSF.hu Alapítvány - Mert a szabadság viccesebb. |%%