[ubuntu-hu] NDAS meghajtó

"Sz. Tamás" szlt at freemail.hu
2008. Már. 27., Cs, 06:33:44 GMT

Kedves Barátom!

Én megpróbáltam építő jellegűen hozzászólni a témához! Felhívni a
figyelmeteket, hogy mi volt anno a linux és linux-kezdő linux-haladó
listákkal.
Nem "pofázni" akartam, hanem türelemre inteni benneteket, a "nagyhatalmú
sündisznócskákat". Nem a biliben szerettem volna vihart kavarni.
Vmit azért vegyetek észre, "NEM A KÖZÖSSÉG VAN ÉRTETEK, HANEM TI A
KÖZÖSSÉGÉRT!". Én diktatórikus  rendszerben  nem kívánok
részt vállalni. Valószínűleg én már akkor Linuxoztam amikor Te még ágyba
vizeltél, ha már a sértéseknél tartunk.
Figyelemmel kísértem a fent említett 3 lista megalakulását, minden
nyűggel együtt.
Ezeket a problémákat Süveg Gábor is láthatta. Ő is már sok-sok éve
Linuxozik, -emlékeim szerint. A szabálymódosításokról megvan a saját
véleményem:

-Kötöttem egy Nydíj. biztit 1994-ben hosszútáv, 10 év, adómentesség
stb.. 10-év után, 2004-ben hoz egy döntést a kormány, hogy ez is
adóköteles.
 Így adózhattam mégegyszer a pénzem után.

Ennyit az utólag hozott szabályokról.

Magam részéről nem kívánok a témához és a listához többet hozzászólni.
Nektek pedig jó "közösségépítést" kívánok!

Maradok a LiNUX-ok híve:
Szilágyi L Tamás