[ubuntu-hu] OFF Re: NDAS meghajtó

Balo Tamas balotom at gmail.com
2008. Már. 26., Sze, 11:15:30 GMT

sajnos ezen a ponton áll a dolog:

"ubuntu-help Feliratkozások
Feliratkozási kérelmedet vettük, hamarosan feldolgozzuk. A levelezőlista
beállításaitól függően a feliratkozási kérelmedet vagy neked kell
először e-mailben vagy a lista szerkesztőjének kell jóváhagynia. Ha
megerősítésed szükséges a feliratkozáshoz, akkor erről hamarosan
e-mailben részletes leírást fogsz kapni."

azóta is.

Mikor megkaptam a figyelmeztetést azonnal regisztráltam - volna - ...
és ma is megpróbáltam mégegyszer.
Eddig nem volt ilyen gond, és nyilván - miután másnak működik - itt a
baj...