[ubuntu-hu] OFF Re: NDAS meghajtó

Balo Tamas balotom at gmail.com
2008. Már. 26., Sze, 09:49:17 GMT

Itt jegyezném meg, hogy nem csendben átmentem a másik listára.
Csak ezzel a fasisztoid megoldással nem óhajtottam vitatkozni.
Kétségtelen tény, hogy 2 nappal ezelőtt jött a szabály, és én még nem
olvastam, mikor már ezt a nem túl udvarias figyelmeztetést kaptam.
Eddig el voltam ájulva az Ubuntu közösségtől, de úgy látom itt is kezd a
hatalom fontosabb lenni a célnál.
Amúgy regisztráltam a help-re, ahonnan azóta se jött semmi féle válasz,
így hát a sok bába között elveszett a gyerek, mert amíg vitatkoztok
(vitatkozunk) azon, hogy hova kellett volna írnom,
tulajdonképpen a kérdésemet se tudom feltenni, nem hogy választ nem
kapok.
Úgy gondolom, azok az emberek akik eddig lelkesen segítettek, nem
érdemelték meg ezt az egészet.

Tamás