[ubuntu-hu] NDAS meghajtó

Botykai Zsolt zsolt.botykai at gmail.com
2008. Már. 26., Sze, 09:38:22 GMT

On Wed Mar 26, 2008 08:25:08AM +0100, Szilveszter Farkas wrote:

> Idézet: „Az ubuntu-hu közösségi levelezőlistát a továbbiakban
> szeretnénk kizárólag arra használni, amire az Ubuntutól kaptuk: vagyis
> a közösség életének szervezésére, és az aktivisták munkájának
> koordinálására.”
>
> Mit nem lehet ezen érteni? Bírom, amikor utólag pofáznak bele a
> dolgokba, hogy én bezzeg jobban tudom és megmondom nektek a tutit...
>
> Szilveszter

Oh mily szép közösség az ahol egy SZVSZ-vel kezdődő hozzászólást
belepofázásnak minősítenek. Ezt szerintem tekinthetjük közösségépítő
véleménynyilvánításnak.

Másrészről oly kíváncsian várom már, hogy tényleg minden kérdező "átmegy a
help-re, milyen forgalma marad ennek a listának, és miről folyik majd a
diskurzus. De komolyan. Érdekel.

Zsoltik@