[ubuntu-hu] NDAS meghajtó

Szilveszter Farkas szilveszter.farkas at gmail.com
2008. Már. 26., Sze, 07:25:08 GMT

> SZVSZ nem a helpnek kellet volna új lista, hanem a közösségnek. Így
> írhatod majd a figyelmeztetéseket. Anno a linux és linux-kezdő se
> tudott
> szétválni teljesen emiatt a 'meggondolatlanság' miatt. Bírom, mikor
> vmire be járatódik egy lista, és azt hírtelen megváltoztatják.

Idézet: „Az ubuntu-hu közösségi levelezőlistát a továbbiakban
szeretnénk kizárólag arra használni, amire az Ubuntutól kaptuk: vagyis
a közösség életének szervezésére, és az aktivisták munkájának
koordinálására.”

Mit nem lehet ezen érteni? Bírom, amikor utólag pofáznak bele a
dolgokba, hogy én bezzeg jobban tudom és megmondom nektek a tutit...

Szilveszter