[ubuntu-hu] figyelmeztetes - regi lista vs. help

PT york at freemail.hu
2008. Már. 26., Sze, 07:21:05 GMT

Szia

> Számomra Fidusz hozzászólása tette helyre a dolgokat. Ha az ubuntu-hu
> lista arra való, hogy a magyarországi ubuntu közösséget szervezze,
> akkor ez rendben van, DE NEM ÍGY!
Hanem hogy ?

> Lehet egy közösséget utasításokkal, tiltófákkal, fenyegetésekkel
> szervezni és lehet normális hangnemben leszoktatni a nem megfelelő
> tartalmú levelek beküldéséről. Engem az utóbbi pár napban megjelent
> hangnem emlékeztet egy korábbi listán uralkodó, nem éppen a Linuxra
> jellemző hangnemre. Nem szerettem.
Erdekes, hogy mindig azok az emberek puffognak akinek semmi koze az
adott szalhoz, akinek a figyelmeztetes szolt mindenfele puffogas nelkul
feliratkozott a masik listara es feltette a kerdeset.

> [...]
> érdekeit normális hangon képviselni, egyelőre maradok még a listán a
> továbbiakban is hallgatóként, de meg kell mondanom, hogy erősen
> megrendült a bizalmam, most már nem áll szándékomban felhívni mások
> figyelmét erre a közösségre. Javasolnám, hogy nézzetek körül más
> közösségi listákon, van jó és rossz példa, majd utána gondoljátok
> meg, szabad-e, érdemes-e ilyeneket írni:
>
> "Itt is érvényes az a szabály, hogy aki erre
> a szálra válaszol, kitiltásra kerül erről a listáról."
>
> "Első figyelmeztetés."
>
> ... és mindezt úgy, hogy tényleges listaszabályzat nincs is.
Ez egy kozossegi lista es mar tobb mint 1 eve gond van azzal, hogy
support lista kent uzemel.
Kivancsi lennek te, hogy vezenyelned le az atalast, ugy hogy rovid ido
alatt megtortenjen.

Amugy a latom a lista leiratkozokat, eddig meg senki nem iratkozott le
errol a listarol, mert figyelmeztetve lett.

Tovabbi jo linuxozast.

York.
---
E-mail: york at freemail.hu