[ubuntu-hu] Firefox plugin

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2008. Már. 20., Cs, 10:12:09 GMT

csola írta:

> Persze, itt valóban a kiegészítőket lehet telepíteni és eltávolítani.
> A plugin (beépülő) rendszerint ugye egy alkalmazással együtt települ.
>
> A gondom inkább az, hogy átfedések vannak a különböző audió/video
> pluginok között; ilyenkor mi dönti el, hogy pld. VLC, Windows
> Mediaplayer vagy mplayer játszik le valamit? A sor végén lévő
> "engedélyezve" mindenhol igen, ez állítható valahol?

Itt van egy leiras ezekrol:

http://plugindoc.mozdev.org/

illetve itt:
http://plugindoc.mozdev.org/faqs/uninstall.html

Magyarul csak az so torlesevel, (illetve ubuntu alatt a link torlesevel)
lehet leszedni oket.

Itt van meg valami:

http://developer.mozilla.org/en/docs/How_Mozilla_determines_MIME_Types

Tehat a plugin mondja meg, ha jol ertem, hogy melyik mime-type tartozik
hozza

a plugineket az about:plugins-nel lehet nezegetni.

--
Amon Tamas