[ubuntu-hu] Acer Aspire 3690 kártyaolvasó

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Már. 20., Cs, 08:28:36 GMT

Sziasztok!

Telepítettem ubi 7.10-et egy ismerősöm Acer Aspire 3690 laptopjára.
Meglepően símán ment minden, mindent felismert utána magától, még a
compiz is műxik pedig (eddig) úgy tudtam hogy nvidia kártya kell hozzá
vagy ati. Javítsatok ki ha nem jól tudtam volna..

Az egyetlen probléma a beépített kártyaolvasóval van. Rákerestem
fórumban, guglin és nem egyedi az eset de okosabb nem lettem a megoldást
illetően.
Kártyaolvasót felismeri de a kártyát nem. SD kártyával próbáltam.
Bedugom semmi, kihúzom semmi. Kerestem a media könyvtárban is de ott sem
találtam .
A saját gépemen usb-s kártyaolvasót használok, úgyhogy ez a jelenség
nekem új.

Ötlet? javaslat?