[ubuntu-hu] alltotray?

"Vörös Ákos (redman)" levlistaredman at gmail.com
2008. Már. 12., Sze, 21:58:49 GMT

Barabás István írta:
> Sziasztok!
> Anno M$ alatt hasznaltam egy Alltotray nevu progit ami, mint neve is
> mutatja minden progit kepes volt szepen levinni nekem az ora melle ikon
> formaban. Kerdesem az lenne, hogy letezik-e ilyensmi Linux ala is
> (lehetoleg Ubuntu altal is tamogatott)? Erre foleg a TB miatt lenne
> szuksegem, hogy lassam mikor erkezett uj uzenet...
> Nigi

Milyen érdekes, Ubuntu alatt is ez a neve. Na jó nincs benne to.
Szóval alltray.
De én jobban  ajánlom, hogy használj valmi mail figyelőt. Kevesebb
memóriát eszik.
Személy szerint a gkrellm progit ajánlom.
Evvel az asus laptopom e-mail jelző ledjét is be tudtam lőni.

Üdv: redman

--
http://www.redman.hu