[ubuntu-hu] OT.: Mplayer

csola mail at csordaslaszlo.hu
2008. Már. 12., Sze, 13:17:49 GMT

mergenc írta:
> <OFF>
> asszem, "odalent délen, meseszép éjen édes éden remélsz" - ha jól
> emlékszem,
> persze lehet, hogy csak túlbonyolítom. :)
> olyan szempontból meg midengy, hogy csak angolul tudtam beszerezni,
> legalább gyönyörködhetek Audrey Hepburn iszonyú angolságában. :) :) :)
> </OFF>

Hát nem tudom, mondd-e neked valamit a név: Lehoczky Zsuzsa...
Nekem a Básti Lajos, Ráthonyi Róbert, Lehoczky  Zs. felállású
csapattal van meg bakelit lemezen a mű és a szöveg is onnan való.
De ha már érdekesség: nem tudom, tudod-e, a filmen nem a bűbájos
Audrey énekelt, hanem Julie Andrews... Volt is nagy sértődés oda-vissza.
Na, ennyit az MPlayer ürügyén...

csola