[ubuntu-hu] Új aktivisták és IRC megbeszélés

László Torma tormail at gmail.com
2008. Már. 11., K, 09:39:05 GMT

Kedves Ubuntu Aktivista Társak!

Mint azt talán ti is láttátok, a fórumban többen felvetették, hogy
szívesen segítenének ebben-abban, csak egyszerűen fogalmuk sincs, hogyan
tehetnék ezt meg. Talán számunkra sem rémisztő a gondolat, hogy azt,
amit már régóta halogatunk, szorgos kezek megcsinálnák napnyugtára, és
így el tudnánk menni bálba...

Egyszóval érdemes lenne megtalálni a módját, hogyan is tudnánk bevonni
másokat is a munkába. Arra gondoltam, hogy érdemes lenne összegyűjteni,
hogy ki milyen konkrét, viszonylag könnyen átadható feladat
végrehajtásában szeretne segítséget kapni. Erre létrehoztam egy oldalt:
http://ubuntu.hu/miben-szeretnenk-segitseget-kapni

Ezt elméletileg mindenkinek van joga szerkeszteni, aki érintett. Ha
mégsem, akkor írjon a levlistára. A dokumentumot egyébként szerintem nem
kell túlbonyolítani: Egyszerűen mindenki írja be egy h3 tagbe a nevét,
majd alá szépen felsorolásként, hogy milyen konkrét feladatokban
szeretne segítséget kapni. Erre mondjuk nagyjából egy hétnek szerintem
elégnek kell lennie.

Utána pedig arra gondoltam, érdemes lenne tartani egy nagy, nyilvános
IRC megbeszélést, amin az összegyűlt feladatokon mintegy napirendként
végigmegyünk, és mindenki lecsaphat arra, ami érdekelné. Majd ezt
követően mindenki elmondhatja a saját ötletét, és azt, hogy mit szeretne
még megcsinálni. Ezzel kapcsolatban azonban számítok a javaslaitokra:
Mikor legyen ez az IRC megbeszélés?

Összegyűjtöttünk néhány lehetséges változatot.

Azt, hogy mely időpontok felelnének meg neked, az alábbi oldalon tudod jelezni:
http://www.doodle.ch/participation.html?pollId=6ziwitdwt9xbcauc

Kérlek, a számodra megfelelőket péntek éjfélig jelöld be, mert utána
szeretnénk meghirdetni a végleges időponttal a találkozót.

Természetesen minden további javaslatot, ötletet, hozzászólást,
véleményt szívesen
fogadok...

Üdvözlettel,
Torma László (toros)