[ubuntu-hu] hardware kompatibilitás

Tamas Miskolczi miskolczi at gmail.com
2008. Már. 11., K, 08:19:23 GMT

szia!

Nyomtató és scannerügyben tudok nyilatkozni.
Hp3520 bedugtam és megy. De le lehet tölteni hozzá Hp támogatást is
tárolókból. Ezzel nem lesz gond.
Scanner: nekem Mustek 1200UBPlus van amit itt a levlistán lévő kedves
emberek segítségével sikerült belőni. Addig viszont míg nem műlödött,
állandóan a MUSTEK BearPaw -t akarta használni a rendszer. Szerintem ez is
fog neked alapból működni.
Fényképezőt én úgy használom hogy kártya ki, kártyaolvasóba be és no
problem.

Sziasztok,

Ismerős gépén adott perifériák a következők:

- Nyomtató: HP Deskjet 3520
- Szkenner: MUSTEK BearPaw 2400 CU Plus
- Fényképezőgép: HP photosmart 812
- Mobiltelefon - naptár-tervező-fényképezőgép: SAMSUNG SGH-X650

Ubuntu 7.10-re való váltás előtt érdeklődne, hogy tapasztalataitok
szerint mennyire kezelhetőek ezek az eszközök különösebb beavatkozás
nélkül (kezdőről van szó, aki eddig kb. 1 évig UHU-t használt, hogy
megszokja a Windows-ról való átszokást, ott viszont csak a nyomtató
működött. Emiatt a döntés.)

Nyomtató: HP Deskjet 3520

http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-DeskJet_3520
http://hplip.sourceforge.net/supported_devices/combined.html

Ez OK. A lista szerint támogatott, majd kiderül.

Szkenner: MUSTEK BearPaw 2400 CU Plus

http://www.meier-geinitz.de/sane/misc/mustek-scanners.html
http://www.meier-geinitz.de/sane/gt68xx-backend/

Szintúgy.

- Fényképezőgép: HP photosmart 812
- Mobiltelefon - naptár-tervező-fényképezőgép: SAMSUNG SGH-X650

Ezekhez viszont nem találtam semmi kapaszkodót. Valaki használta már a
fenti eszközöket Ubuntu alatt?

Üdv:
Krisz