[ubuntu-hu] mobil internet - Huawei E170

Karoly Gossler listak at connor.hu
2008. Már. 10., H, 08:49:45 GMT

Üdv,

> A második kérdésem a modemre vonatkozik: a Huawei E220-nál újabb modemek is
> szerepelnek a kínálatban,  amik  nagyobb sebességet tudnak, de ezehez
> telepítési segítséget szintén csak angol oldalon találtam (pl:
> https://forge.vodafonebetavine.net/projects/vodafonemobilec/ : Vodafone
> Mobile Connect Card driver for Linux is a GPRS/UMTS/HSDPA device manager
> written in Python, licensed under the GPL. Features: Data call handling
> Send/Receive SMS SIM phone book management Graphical user interface using
> GTK - ubuntu.com fórum több helyéről is ide irányítja a keresőket).

Ha azon a területen vagy ahol garantálják a szélessávot ott jó. Ahol nem
garantált ott levelezésre használható.
web'n'walk stick-et ne vegyél mert azt jelen körülmények között
varázslás beállítani. A Huawei beállítása ehhez képest gyerekjáték. Amit
próbáltam és használtam, az jó volt és működött, nincs rá panasz.
Telepítési segítséget írtam már én is, igaz nem teljes pár lépés
hiányzik belőle, de hamarosan lesz egy átfogó írás is. Ha addig nem lesz
mire megveszed keress meg és szívesen segítek beállítani.