[ubuntu-hu] Ubuntu dokumentáció.

Botykai Zsolt zsolt.botykai at gmail.com
2008. Már. 5., Sze, 14:32:20 GMT

On Wed Mar 05, 2008 02:11:40PM +0100, Máté Horváth wrote:
> Igazad van, sokakat elriaszthat öt sor kitöltése, viszont ahhoz, hogy neki is
> és a segítőknek is könnyebb legyen ez szükséges. Talán ezt nem olyan nehéz
> megérteni bár lehet, mert láttunk már rá nem egy példát, hogy várják a
> megváltást és mindenhova beküldik ugyan azt a három sort(pl.: 1)nem megy a
> hangkártya2)jajjistenem!!!3)plíz help!!?!??!!). Oregon: " Megtalalni valamit
> annyi, mint kerdes jol megfogalmazni, igy a string mar beteheto akar a google
> input text-jebe is.
> Maskeppen:
> [...]

Persze Neked(tek) is igazad(tok) van, egy szép új világban így lenne
helyes, és minden új poszt előtt popup meg kellene nyitni a
http://www.fuckinggoogleit.com/ -ot (hehe, működő link), de akkor is inkább
elriasztó ereje lesz. Meg különben is, a Mikrofo$t is mindig kérdez tőlem
ha pl. update-elni akarok ;-)

És - bár lehet hogy tévedek - de sokkal nevelőbb hatásúnak tűnik az ha egy
válaszban megkérik a kérdezőt szépen udvariasan, hogy ugyan árulja már
kártyaszámát és CVC2 azonosítóját meg más egyéb infókat, megindokolva, hogy
erre miért van szükség. És igen, én is megkaptam az ilyen
figyelmeztetéseket, meg elküldtek a ... (nyilván oda is)
http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/bugs-hu.html -ra, és igen,
nyilván lassan, de tanultam belőle.

uff,
Zsoltik@