[ubuntu-hu] Ubuntu dokumentáció.

Botykai Zsolt zsolt.botykai at gmail.com
2008. Már. 5., Sze, 12:47:24 GMT

On Wed Mar 05, 2008 01:33:45PM +0100, Máté Horváth wrote:
> Igen, igen... de nagyon sokszor alapvető infókat nem ad meg, aki
> kérdez... Lehet, hogy egy ilyen mini form se ártana: aki kérdez kitölti...
> Igen az első levélben benne is van egy ilyen szabályzat szerűség amibe ez is
> beleférne. Persze az már más kérdés, hogy mindezt  úgy megvalósítani,  hogy
> ezt a mini formulát (ami egy jó ötlet)  témaindításnál a felhasználó elé
> biggyesztené a rendszer és addig nem indíthatná el a témát amíg ki nem töltötte
> a formula minden rublikáját. Így  noha a fórumozó nem volt hajlandó elolvasni a
> [...]

És mivel lustaság = fél egészség, sokán egyből inkább hagynák a francba az
egészet. Szerintem. Mutassatok egy olyan másik közösségi linux-os fórumot,
ami így működik (mármint mielőtt kérdezhetsz, de előtte sok mindenre
válaszolnod kell) és nagy a felhasználói bázisa! Sok bugzilla-ban (pl.
Gentoo) kötelező a hiba jelentő rendszerének az ismertetése, de azok nem is
fórumok.

Szerintem (értsd: szerintem): a segítő válasz megjelölése sokkal jobb
megoldás.

Zsoltik@